1.Danny the Dog - 6/10
2.Transporter - 6/10
3.Transporter 2 - 3/10
4.Incredible Hulk - 3/10
5.Clash of the Titans - 2/10
Hohoho, widzę że dawno nikt tu nie odkurzał, skoro są gadki o spokojnie dostępnym na DVD
filmie NYSM - choć pewnie i ze mnie za kilka lat będą się śmiać, bo obejrzą go w TV, ale nic.
Chwała typowi, dobre filmy robi, może "Starcie Tytanów" trochę zbyt dziecinne, ale dzięki NYSM
podniósł się niesamowicie
budżety na swoje filmy.
Niestety, rozmach "Starcia Tytanów" nie dodaje mu splendoru.
Mam jednak nadzieję, że to nie jest jego ostatnie słowo, a dzieło życia jeszcze daleko przed nim...
Czy może ktoś z Was oglądał juz najnowszy film ?
Co prawda premiera bedzie 28 czerwca, ale wiem ze 14-15 czerwca były pokazy
przedpremierowe...
Jak Wasze wrażenia ?
nie żeby to miało jakieś znaczenie czy żebym był anty, ale wygląda mi na geja :D przynajmniej na tej fotce
nie żeby to miało jakieś znaczenie czy żebym był anty, ale wygląda mi na geja :D przynajmniej na tej fotce